W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

xxxxxxxxxxx

referent

XML

Treść

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na referenta do spraw: prowadzenia postępowań administracyjnych
Informujemy, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko wybrana została
               Pani Anna Kubik - zam. Zagóra
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W wyniku przeprowadzonego postępowania kwalifikacyjnego Komisja Rekrutacyjna biorąc pod uwagę złożone dokumenty aplikacyjne oraz rozmowę kwalifikacyjną wybrała kandydatkę na stanowisko referenta w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Sieradzu w osobie Pani Anny Kubik, zam. Zagóra, która najlepiej spośród wszystkich kandydatów odpowiedziała na pytania podczas rozmowy kwalifikacyjnej.


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: prowadzenia postępowań administracyjnych

w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego dla Powiatu Sieradzkiego





Miejsce wykonywania pracy:

Sieradz i teren powiatu sieradzkiego

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sieradzu 
98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3

WARUNKI PRACY

- praca w siedzibie inspektoratu, 
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, 
- praca poza siedzibą inspektoratu polegająca na przeprowadzaniu oględzin   w terenie oraz kontroli budów i obiektów budowlanych (praca na wysokości), 
- częsty kontakt z petentami inspektoratu, 
- prowadzenie pojazdu służbowego

ZAKRES ZADAŃ

- przygotowanie projektów decyzji i postanowień
- prowadzenie postępowań administracyjnych i gromadzenie akt     niezbędnych w toku postępowania
- analiza dokumentacji
- przygotowywanie odpowiedzi na skargi
- udział w oględzinach, inspekcjach budów i obiektów budowlanych w   zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych


WYMAGANIA NIEZBĘDNE

- Wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne bądź techniczne-budowlane
- doświadczenie zawodowe:  praktyczna znajomość przepisów ustaw w szczególności Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa budowlanego , Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i Ustawy o dostępie do informacji publicznej

- czynne prawo jazdy kat. B
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 

WYMAGANIA DODATKOWE

- obsługa komputera i urządzeń biurowych


DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Cv, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa  w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- uprawnienia budowlane


TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

- Dokumenty należy złożyć do: 30.06.2021
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do     urzędu
- 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3(VI piętro, pok. 613) 
  telefon 043 822-31-99
 

 

 

 

 

Klauzula informacyjna wobec kandydata do pracy

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej Rozporządzenie RODO), informuję, iż:

1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sieradzu, reprezentowany przez Powiatowego Inspektora z siedzibą Pl. Wojewódzki 3, 98‑200 Sieradz, http://www.bip.pinbsieradz.lo.pl/

2.      W PINB został powołany inspektor danych osobowych Pan Tomasz Więckowski ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą adresu e-mail iod2@synergiaconsulting.pl lub tel. 693 337 954

3.      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia procesu rekrutacji pracownika na podstawie:

1)      art. 6 ust. 1 lit. c RODO, obowiązki prawne ciążące na Administratorze w związku z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, 

2)      obowiązki prawne związane z realizacją procesu nauczania, działalnością wychowawczą, opiekuńczą oraz innych działań statutowych w szczególności wynikających z ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U.z 2016 r. poz. 1943 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2016r., prawo oświatowe (Dz.U. 2017 poz. 59)

3)      rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej. Dz.U. 2018 poz. 2369

4)      art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda na przetwarzanie danych) w związku z dobrowolnie podanymi danymi w sekcji inne formularza kandydata do pracy.

4.      Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być

1)      członkowie komisji rekrutacyjnej;

2)      osoby odwiedzające Biuletyn Informacji Publicznej prowadzony przez administratora, 

3)      podmiotom, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych np. firmy zajmujące się ochroną danych osobowych, firma audytorskie.

5.      Pani/Pana dokumenty rekrutacyjne będziemy przechowywać przez okres 6 miesięcy od momentu zakończenia procesu rekrutacji, celem ochrony przed ewentualnymi roszczeniami. Po tym okresie dokumenty rekrutacyjne zostaną zniszczone.

6.      Posiada Pani/Pan prawo do;

1)      dostępu do treści swoich danych,

2)      żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,

3)      żądania usunięcia danych na podstawie art. 17 RODO (z zastrzeżeniem ust 3 lit b,e)

4)      prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 RODO,

5)      ograniczenia przetwarzania na podstawie art. 18 RODO,

6)      prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,

7)      prawo do odwołania zgody w dowolnym momencie wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 pkt 1. a) bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7.      Podanie danych osobowych w zakresie pkt 1-6 niniejszego formularza jest wymogiem ustawowym, podanie pozostałych danych w sekcji inne jest dobrowolne.

8.      Pani Pana dane nie będą podlegały profilowaniu.

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. 
Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania zaleca również stosowanie w ogłoszeniach o naborach form kandydatka/kandydat, zamiast wyłącznie form męskich.

Aplikacja powinna zawierać klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2016.922  tj. z dnia 2016.06.28) 

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane aplikacje, 

Kandydatów, których aplikacje nie zostaną odrzucone poinformujemy o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. 

Odrzucone aplikacje zostaną komisyjne zniszczone bez powiadomienia kandydatów.

Zgoda kandydata

 

Załączniki